Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 april 2014

Av maria - 7 april 2014 12:06

Sluta läs genast om du inte orkar med en morsa som gnäller hela tiden. Jag understand...jag orkar snart inte med mig själv. Men såg att mitt senaste inlägg var i torsdags. Gissa vad jag har gjort sen dess  Ja, just det...hur visste du det...  SOVIT!!! Och mellan mina sovpass har jag tvingat mig upp, städat lite, lagat mat och umgåtts en stund med min familj. För att sen somna in på soffan, sängen eller lite var stans...Nu är jag hemkommen från lite provtagning och det känns som jag sprungit jorden runt på 15minuter...dvs fullständigt söndermosad...har en del hushållssysslor men måste samla kraft...fick hem en sjuk pojk från skolan så jag har iaf sällskap  stort plus. Vill ha en kaffemaskin från stormarknaden, men har inte råd...eller kanske...får se...återbäringen får kanske finansiera...


 


Jag gjorde i alla fall tidernas bästa parkering idag, tycker jag själv...tänk er en liten thailändare på ca 156cm lång eller kort i mitt fall som backar in "lilla" minibussen på 8platser mellan 2 befintliga bilar...utan att köra in i någon...värt en applåd tycker jag. Dagens,  jag-klappar-mig-själv-på-axeln, grej


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards