Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 april 2014

Av maria - 9 april 2014 18:58

Idag har varit en bra dag, inga måsten eller tider att passa...bara jag. Märkligt. När klockan slog nio imorse stod jag där i  ett knäpp tyst kök med en kaffekopp i handen helt förlamad för en kort sekund. Men sen tog jag mig samman och satte mig lite mera bekvämt i soffan för att bara vara. Det var nästan lite jobbigt tyst, men på ett bra sätt. Inser att det är imorgon småungarna ska klä ut sig på förskolan och förra påsken var jag några dagar sen innan jag insåg det så i år tänkte jag vara ute i god tid. Jag lyckas inte riktigt alltid med mina visioner, med det är ju bra att ha visioner...så jag fick tänka sanbbt och åkte till Myrorna, och där fann jag ett fin fin hatt som jag sydde fast lite fjädrar i till Arvid...


 


riktigt nöjd, det är det lilla enkla som räknas. Tjejerna då, vad ska dom få ha...sjalar för 75kr på Myrorna, nja...snål morsan kommer fram...jag köpte ju en kaffemaskin nyss...farmor, farmor har säkert något som ligger. Absolut, fick låna fin fina sjalar av henne, sydde fast lite fjädrar i klänningarna, det är moderna kärringar och vips som är dom också klara...Så i morgon på påskdiscot kommer dom att rocka fett mina ungar...


 


Bjuder er på en bild redan ikväll då jag misstänker tidsbrist i morgonbitti. För nu har jag vilat färdigt, i morgon är det fullspäckat schema igen...möte på möte på möte...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards