Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 april 2014

Av maria - 12 april 2014 17:24

Har haft en underbar lördag so far...barnen har lekt med kompisar, dvs andra barn inte bara med varandra. Roligt då dom kommer upp i den åldern  

Jag har fastnat i en serie som jag ser på med  Olivia, och ja, jag vet det är en high school film fast ändå inte...kan bara säga beroende framkallande...netflix levererar...Jag minns då jag var i tonåren och varje måndag kl tio såg jag och min mamma på En röst i natten kommer ni ihåg den? Man blev så besviken då den timmen var över och var tvungen att vänta en vecka till innan man fick sin mys timme med morsan. Nu ser vi avsnitt på avsnitt, pausar om det behövs  


 


det är detta som är så beroende framkallande just nu...precis vad jag behöver för att få ordning på hjärnan, bara en massa intriger, kärlek, svek och  ohygglig spännig.

Nu är jag ny duschad, sängen är renbäddad, maten är i ugnen och jag sippar på ett glas vitt...Mammamaria mår toppen  


 


mina underbara koolingar rockar fett...


 

Ovido - Quiz & Flashcards