Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av maria - 4 mars 2014 21:54

Andra dagen på sportlovet-check.

Vi har...


 


gått ut med Tim...


 


gjort en lååång kullerbytta från toppen av trappen till botten av trappen, det tog stopp då pannan slog i fönsterbänken och en bula pryder nu lillpannan.

Däremellan har vi bara gjort nyttiga ting som att äta semla och vilat i soffan (efter att jag spungit eller power walkat på löpbandet i garaget).

Efter depression (jag drunknar i mörk sirap) kommer hypomani (jag är berusad av livet) efter hypomani kommer blandperiod (allt känns ur fas,eller en känslomässig överbelastning) ...där befinner jag mig nu. Jag kände direkt då jag vaknade i morse att nu har den här odödligheten släppt och jag ligger mera på en jämn, stabil nivå. Frågar ni mig-tråkig, frågar ni min familj en skön period skulle jag tro. Varken bu eller bä. Jag bara är. Efter att inte haft speciellt sömnbehov dom senaste dagarna har jag i dag varit så där trött och intetsägande. Sovit i soffan och bara strykigt omkring. Det är jag det...mina tre sinneslägen som vi nu jobbar på att på mera stabilt och jämnt. 

Nu sover tre, en är på UG och tre ( två + en kompis) ser på Hur många kramar finns det i världen. Och vi pensionärer har gått och lagt oss   


 


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards