Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av maria - 1 mars 2014 18:28

Usch, nu är jag så där proppmätt igen, på bakpotatis och fläskfile och vitlökssmör. Men det är jag kanske värd då jag dammade av denna här i morse och tog mig en tur i garaget...och undertiden satt pappa på toan...antingen sprang jag inte så länge som jag trodde eller så satt han ohyggligt länge på toan (jag sprang i 30min) avgör själva.


 


Nu börjar beach 2014 närma sig med stormsteg och jag behöver lite tid på så att säga...

Trots skandaler som streetrace och annat så firar vi denne söte lille 20 åring i dag...

 

 

 

Självaste herr Justin Bieber...Nea frågade, ska Justin komma på kalaset i dag  sötnöt, om det vore så väl då hade jag inte suttit här. Nu när vi har smält maten kommer tårtan som Olivia bakat...

 

 

 

Ja, här sparas det inte, är det kalas så är det.

Annars har jag mest varit själv med barnen då det är hockeycup och Alfred och Anders har olika uppgifter...en står i mål och säljer toast...

Jag var ju på det där rehab.mötet på försäkringskassan i går med chefens chef och vill bara säga att det gick bra. Han var snäll, farbron trots att vi aldrig hade träffats. Planen är att jag ska börja på att arbetsträna i maj-mera säger jag inte förrän jag vet säkert.

Dagen bästa. Elsa berättar:- Mamma, en killkompis till mig sa till mig:- Elsa var du på coop igår?

-Ja, hur vet du det?

- Jag såg dig och dina SYSTAR!!!

Yihaaaaa, jag med min åldersnoja...SYSTER ÅT ELSA, ja, minsann...

 

 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards