Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av maria - 3 mars 2014 18:58

I dag har vårat sportlov börjat och vi firar kusin Martin på hans myndighetsdag (fast vi var där i går och firade). Grattis till storkillen  .

Vi har (eller jag, med pappans tvekande tillåtelese) köpt mina stora tjejers födelsedagspresenter lååångt, lååångt i förskott...dom fyller år den 30 och 31 juli först. Men jag kände mig väl lite ego då jag köpte mig en ny mobil och vet att iaf en av dom önskat sig att byta upp sig i mobilvärlden, det är egentligen vansinne att det ska vara så här att ungdomarna skämms för en 2 år gammal mobil och känner att dom måste ha en iphone för att "hänga " med...med det är som sagt inte deras fel utan det är så samhället ser ut och sen är det ju såklart vårat fel också som går och köper åt dom på direkten, men jag minns ju hur jobbigt det var själv att vänta i ett halv år på nånting. Och när man väl fick det var man så lycklig så man skulle kunna sväva på små rosa moln.  Så nu har jag i alla fall världens lyckligaste tonåringar som 5 månader för tidigt sitter med sina födelsedagspresenter, varsin iphone 5s. Och jag har ett lättare hjärta  

Blir vatten och bröd framöver  Hoppas sportlovet fortlöper lika bra som det har startat...




 


Grattis Elsa 14 år den 30 juli...




 



Grattis Olivia 16 år den 31 juli...


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards