Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 29 november 2012

Av maria - 29 november 2012 13:40

Mina stora tjejer fryser om fötterna och jag hade inte räknat med det förrän lagom till jul...men jag är ju inte en martyr så det var bara att åka och köpa dom nya vinterskor...


 


riktigt snygga (och riktigt dyra), men God jul mina tonåringar...får se om tomten kommer med nåt mera eller...


Min baby har bestämt sig för att sluta sova på dagen iaf får jag inte gå och lägga henne, då utbryter det ett kaos, hon skriker helt hysteriskt och kastar med huvudet...undrar om det gick lös nånting där inne då hon slog sig...men nu lagom till då vi ska hämta dom andra på fsk så...skitunge, skyll dig själv då...


 


Bra, Minna, du får sova ca 10min...känns det okej...

och mina hockeykillar gjorde klart för mig igår att bakar jag inte en morotskaka så  ...hjälp, vad rädd jag blir, men jag har iaf bakat och hoppas dom låter mig vara ifred...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards