Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 november 2012

Av maria - 3 november 2012 13:58

Väntar hem mina pojkar från hockeyträning/match...han har stått i mål idag och lovade mig att hålla nollan...

Har preppat morsans bil full med bilbarnstolar, så nu är vi redo för Umeås-gator...


 


sådärja, då rymdes inga mera...jag får skjutsa 3 åt gången  ...

Har även premiärbakat med min nya köksmaskin och jag är in love...den uppfyller alla mina förväntningar...jag kommer spendera mera tid med min nya än med pappaanders är jag rädd för...men ikväll ska vi ha planksteks-afton...och min lilla 4 åringing har ont i hjärnan och sklettet...:-Mamma,vad kallas det och går det över  

-Ja, det går över...min sötnöt  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards