Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 november 2012

Av maria - 9 november 2012 12:53

Idag har hon varit en sån där rolig morsa och lite kulturell kan jag tycka...Jag tog med mig mina fina på stan och till stadsbiblioteket på en sagostund...Hör och häpnad...det är nåt speciellt med bibliotek, men jag kan inte sätta fingret på vad, men mysigt är det...ungarna tyckte det var skit-skoj...


 


Redo för en sagostund...


 


Stolta medlemmar i Sagoklubben...


 


Väljer noggrant ut vilken bok han ska låna hem...det blev en om Superhjältar...

2 åringen fick med sig en bok av Anna-Clara Tidholm-Apan Fin...mycket nöjda med sina beslut...

Sen hem till morsan och vattna hennes blommor samt vattna babyn med lite lunch och så var den dagen snart gjord...nu fredags-mys i soffan med film och filt...Jag    fredagar...


 


Ser till min fasa jätte-finnen som tar upp hela min haka, men den bjuder jag på  , nu ska jag sjunka ner i soffan. Skön fredag på er...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards