Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 november 2012

Av maria - 13 november 2012 17:40

Jag är nu stolt delägare av paradiset...

 


 


har fått ärva min fars-del i stugan och är ju såklart mycket tacksam,(trots att vi mera eller mindre inte har nån kontakt längre, min far och jag, av olika annledningar  ,men jag lever på hoppet och hoppas att vi en dag ska få tillbaka kontakten)...tanken är att när allting är klart ska min bror få en del i stugan också så då är 2/3 vårat...kan bara säga äntligen, det känns helt underbart...


 


 


 


 


det är ju det här livet vi vill kunna erbjuda våra kids...

Nu kan vi äntligen börja fixa och renovera, för det behövs...behöver jag säga att Vi lääängtar till sommaren-2013 i S I N N E!!! (Vi kommer självklart respektera och lyssna på den tredje delägarens önskan och funderingar)...men nu blev allting så mycket bättre Jag är näst intill euforisk... 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards