Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 november 2012

Av maria - 16 november 2012 10:16

Idag har vi so far hunnit spela dator, sett på Pocahontas,en bit av Hjälp jag är en fisk och nu går Mästerkatten på för fullt,någon har flygit utför soffan och någon hämtar frukt och skalar ideligen...Jag klädde på ungarna och gjorde dom delaktiga i miljötänket som är så viktigt...


 


och tänka sig, rätt som det är dyker värsta lastbilen upp och tömmer dess innehåll...ögonen blev verkligen stora som tefat på samtliga tre...det gjorde deras dag, vem har sagt att man behöver dra på Leos el. busplanet, åka och bada el. dyl, då man bara behöver promenera til återvinningen och värsta föreställningen visas och man får stå på första parkett...nåväl, nu har snart halva dagen gått och jag sitter fortfarande i pyjamas.

Gårdagens mellis mackor som pojkarna gjorde...


 


köttbullar och apelsin-marmelad, vet inte, men inget jag skulle rekomendera, fast dom diggade...dagens ungdomar, dom kan ju inte ha några smaklökar överhuvudtaget...


Ikväll kommer mor hem efter en 2veckors semester på Maderia och min bror med familj kommer antingen ikväll el. imorgon...

Vi tänder ett ljus för fina Ingrid som har sin årsdag idag...sin årsdag i himmelen, saknar dig  min fina syster  

Trevlig fredag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards