Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 november 2012

Av maria - 26 november 2012 14:46

Nu är jag verkligen trött på vardagen...allting bara går i ett. Har idag varit på utv.samtal med äldsta dottern och när jag satt där och väntade i högstadiekorridorerna drömde jag mig bort tillbaka i tiden då det begav sig...underbara kravlösa tonårstid...dom ska bara veta vad som väntar runt hörnet. 

Barnens aktiviteter och behov styr hela livet just för tillfället. Med en trött 14 åring, en obstinat 12 åring som är inne i värsta tonårskrisen, en 9 åring med jämna utbrott, en 4 åring som är så sjukt spök och monsterrädd och skulle kunna krypa in under skinnet på mig, en 2 åring som gör allt hon inte ska, är överrallt där hon inte ska samt en sjuk baby som mat och nästan drick-vägrar är jag så nära en personlig konkurs/kolaps man bara kan komma...räddningen skulle vara en 2veckors semester till Thailand, får ta och köpa mig lite resetidningar och stänga av allt annat, ta på solbrillorna, stoppa ner kroppen i bikinin, sätta mig i bastun och suga på en drink. Närmare än så kommer jag nog inte Thailand, men det duger...Vill tacka svärfars som ställer upp och gör min vardag lite enklare  det är dom där små stunderna på coop utan kidz som får mig att ta mig igenom vardagen. Tack fina ni!


 


underbara Thailand och fina minnen...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards