Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 november 2012

Av maria - 7 november 2012 18:32

Mitt i veckan status...alla är åter på banan igen, jag knaprar alvedon för att överhuvudtaget överleva...har haft en trevlig lunch-dejt med Moncan...hunnit shoppa lite grejs, både nyttigheter och onyttighter, dvs täckbyxor till Elsa och nåt snyggt till mig...men är man värsta samordaren/husfrun/barnflickan så måste man belönas trots ekande plånbok...har städat upp efter sand-pappers-bajs...omöjligt att få rent i rumpan, bara att stoppa in hela ungens bakdel under kranen...lagat snabb-mat till ungarnas förtjusning (stekt köpesburgare och kastat in pommes i ugnen)...

Igår kom pappaanders upp efter att ha nattat 2 åringen, gick in i köket och kom tillbaka till soffan med ett glas rött och chokladkulor, han var inte nöjd, han behövde lugna sina starka nerver, han blev lugn och hans nerver mjuknade upp...känns som att jag kommer att pröva den medicinen ikväll...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards