Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av maria - 27 februari 2011 13:50

...FJÄLLEN,skulle nog dom flesta rösta på,så även jag...om vi vore en "vanlig" familj på mamma-pappa och två barn. Men att packa till sju st och åka dessa många milen det är till Kittelfjäll gör mig tveksam. Nu har vi ju förmånen att gratis i 1vecka per år få utnyttja en stuga i just Kittelfjäll...bara det är ju lockande och kanske måste utnyttjas...går det flyg dit måntro...jag har tre veckor på mig att bestämma mig...barnen måste söka ledigt från skolorna, gubben måste ta ledigt från jobbet men framför allt måste jag planera och packa allting in i minsta detalj för att det över huvudtaget är genomförbart...fast när jag ser på 2009 års bilder (då vi tog oss dit sist)blir jag en aningen sugen...


  mormor,Hans och Arvid då liten bebbe framför stugan...


 


 

härliga Elsa


  Alfred och pappaanders,som förövrigt bara har två barn kvar att lära upp...för det är hans jobb,lära kidsen att åka slalom,torka kräk och bajsiga småbarns rumpor...jag vet,jag är bra på att förhandla...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards