Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av maria - 7 februari 2011 08:35

Igår doftade det nybakade kanel/vaniljbullar i mitt kök-Tackar mig själv!

 

Sen tog vi med alla kidsen på donken för att snabbt och enkelt mätta alla små och stora magar, för det väntades ett besök på holmsundsbadet   Det plaskades och badades och nu luktar hela familjen rosendoft   igen...när vi kom hem bänkades alla som rymdes i soffan och famijlens favvo pogram visades på tv'n solsidan.

-Åh,snälla mamma och pappa-Köp ett sånt där fint hus till mig när jag blir stor (Ja,ni förstår nog vem som sa det och vilket hus hon ville ha) Och Nej,vi tänker I N T E köpa nåt hus till nån ever...känner liksom på mig att vi inte riktigt har dom pengarna...

Idag däremot doftar det vardag och skitungar (läs ungar med bajsblöjor), lunch och middags planering in i minsta detalj för hela veckan,handling av matvaror samt lite underhållning så inte barnen och mamman blir helt uttråkande. Bäst att sätta lite fart kanske,börjar ta itu med det som luktar i hela mitt vardagsrum, gånger två kan jag gissa.Härliga vardag   TREVLIG DAG mina vänner   

Ovido - Quiz & Flashcards