Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av maria - 9 februari 2011 21:04

Hastade på stormarknaden efter middagen för att småhandla lite,handla lite mjölk och så...parkerade så där helt ogenomtänkt ca 1km ifrån en sån där vagnsinlämningshydda eller vad det heter. Skannade in 2 påsar och tänkte att det här räcker ju aslångt. For som en iller mellan hyllorna. Om det var nån som känner mig som såg mig vill jag be om ursäkt för att jag inte hälsade eller så...men när jag är i det tillståndet-handla på så kort tid som möjligt tillståndet varken ser eller hör jag mina medmänniskor runt omkring mig. Att jag hade en övertrött bebis hemma gjorde mig bara ännu mera stressad. Jo,jag vet hon har sin far, han är söt och rar på alla sett och vis men vi tycker dock inte lika där-jag och bebben.Och man ska respektera allas åsikter...

Men jag måste lära mig-Jag kan inte småhandla och parkera smart!


Jag följer min vän med spänning i mästerkocken


 

det går ju bara fint det här...Sommaren -09 på Hemsön

i bakrunden ser vi inte Nea utan Arvid när han var liten bebbe...

Har också kommit på att jag känner litegrann även Johanna som är med i programmet-satt barnvakt åt henne och hennes syskon när dom bodde i Umeå för typ 100år sedan och hon gick även i min fina syster Ingrids klass...se där...

Man kanske får hänga med på kändisfest snart...  

Av maria - 9 februari 2011 15:37

Skyndar mig att blogga innan skolbarnen dundrar in,då blir man av med datorn på ett kick.

En eftermiddags promenad i solen är väl inte helt fel,det var bara det att när vi kom ut försvann   . Nåja,mkt annat kan man upptäcka utan sol...


  Åh,nej...någon har tappat den här...katastrof för vissa...


  och någon har kissat här-troligtvis en hund...och idag har vi lärt oss att ät inte gul snö...det smakar äckil,som Arvid skulle ha sagt...Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards