Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av maria - 20 februari 2011 21:37

Ganska nyss hemkommen från mamsen. Då dom största pojkarna i la familja skulle gå på björklövenmatch passade mammamaria på att ta med sig resten av la familja till Teg och kära mamsen...barnens mormor vilket alla snabbt kan räkna ut. När man hälsar på den där mormorn händer det nåt-jag blir fullständigt förlamad och orkar,kan inte göra nästan nånting...jo,jag kan äta och det hela tiden...men uppfostrad som man är tackar man inte nej till nånting och stoppar lydigt in i munnen,vilket inte är direkt en plåga för allting smakar väldigt gott också...

Där finns 2datorer,en säng man kan hissa upp och ner en låda med mängda olika lekasaker samt mycket,mycket mera så barnen blir inte sysslolösa heller. Och vill dom får dom hjälpa till i mormors kök...lyckliga barn det får dom aldrig hemma...

Själv går jag direkt till korgen med filtar,väljer min favvo filt (en grå med lamm,får) på...fantastiskt mjuk och skön...lägger mig i soffan,ligger där tills det ropas M A T...usch,jag tar inte ens bort min egen tallrik-skämmes...


Nåja,jag har gjort nyttiga saker idag också-shoppat.


 

...och ja,man kan shoppa sig lycklig-inga problem alls...

detta kom jag hem med till mig själv,sen endel till mina stora också...

bara livsnödvändiga ting...

Nu äntligen har jag gjort mina måsten här hemma,får lite egentid innan sängen och John Blund får komma...ska bara...

Ovido - Quiz & Flashcards