Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av maria - 26 februari 2011 20:01

Lördagskvällen pågår för fullt...helt bak och fram och upp och ner har det varit i kväll. Fredags tacosen på en lördag...(det blev liggläge för mig igår,dock ej hinken läge)...nåja,magen mår bättre idag och lördagsgodiset har hoppat fram ut ur skafferiet...delar av familjen sitter uppradade i soffan för att beundra det där jippot som kallas melodifestival...TON-åringen soon to be med vän har intagit övervåningen och vill inte längre sitta och kuttra med mamma längre...bebisen har gått i säng,hon är inte riktigt i toppform,kräks och har feber och ser mer ut som en trasa än en söt,rödrosig liten mjuk bebis...


 

Annars är det en helt vanlig lördagskväll,tv,godis,läskeblask och lite bråk...mammamaria känner sig lite smått stressad över att väckarklockan ska ställas på 06.50 och 2/7 delar ska infinna sig på hockey i morgonbitti...vem bestämmer att det är ok att ha hockeyträning/match den tiden på dygnet,en söndag...inte då jag iaf...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards