Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av maria - 2 februari 2011 13:19

Idag tog vi oss en promenad bort till förskolan där jag jobbar(då jag inte jobbar här hemma så att säga) och kanske småttingarna ska börja på efter sommaren...värsta bästa fin fina vintervädret...soligt och några minusgrader.  Mammamaria fick surra lite med mera vuxet folk än småfolket och Arvid kunde leka lite smått. När alla andra gick in på lunch stannade vi kvar ute och plockade fram våran lilla pic-nic


  på menyn stod det halv frusse köttbullar...gick ba bra att få ner i lillmagan...en festis och vips var man nöjd och go och glad...promenaden hem sen tog sisådär 45min eftersom man absolut ska gå själv hela vägen (vilket hade tagit ca 7min om mammamaria fått gått själv med båda barnen i vagnen)...kan säga att det gick lite vingligt där på slutet-sick-sackade sig igenom onsdagsvägen ungefär som det kanske kan ha sett ut nån gång när mammamaria gått hem genom natten efter nån personalfest eller nåt för lääängesedan och då var hon också  väääldigt trött kan jag tro  ...väl hemma iaf stupades det i säng...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards