Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av maria - 14 februari 2011 18:24

Ja,kramarna och all vänlighet bara fortsätter...hur ska detta sluta...jisses.

Jag gjorde mig till eller inte och lagade kidsens favvomat-grillad kyckling-ris och currysås...inga avancerade rätter här inte-det är det lilla,enkla som räknas...

Äkta maken gjorde sig till för mig och kom hem med


 

Nja,jag vet...bästvasen är upptagen med tulpaner...


och jag gjorde mig ännu mera till och hade bakat hjärtbakelser till familjen...


  slängde ihop en rulltårta medans småkidsen sov och dekorerade så fint...jag blir nästan kär i mig själv  ...

Av maria - 14 februari 2011 08:29

Idag är det den dagen då det delas ut hjärtan   och kramar till nära och kära...jag har gett mina till mina fina.

Äldsta dottern- ton-åringen soon to be har stilbytardag på skolan idag-enkelt,man ska byta stil för en dag. Gissa vad hon och kompisarna ska vara-fjortisar. Sötnosarna-dom såg ju likadana ut som alltid...det är fantstiskt med barn i alla åldrar under ett och samma tak-tänder to be bebis-2års trots-7års trots-hormonstinn 10åring samt en blivande tonåring som gör precis samma som man själv gjorde men man vill inte riktigt erkänna det man blir liksom aldrig less på en speciell ålder bara lite lätt irriterad på typ alla hela tiden...

Jag efterlyser min mamma-var vänlig och kom hem...behöver utskrivet recept...barnens sandpappershud behöver åtgärdas...Jo,det är sant man har inte bara 5 barn att hålla rätt på utan även en mor som reser och far,jag har gett upp att hålla rätt på henne...nån måtta får det vara. Men jag skickar iaf ett hjärta till dig också och till mina fina svärisar  .

Kram  till er alla...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards