Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av maria - 25 februari 2011 13:03

Vaknade upp och tänkte att detta blir nog en bra fredag trots sjuka barn...skickade iväg dom två friska och började i vanlig ordning mina morgonrutiner...

Gröt till bebisen som,hoppsan kom i retur,som tur var så hade hon haklappen på så det hamnade så snyggt och fint i den...magbassiluskerna har anfallit henne:(

Nåja,deppade inte över lite spilld gröt utan drog som vanligt i mig mina två ägg och en avocado samt en kopp kaffe,gick och tittade på löpbandet och tänkte att idag kan jag då åtminstone ställa mig på den där och iaf gå lite lätt (har stått stilla eftersom en segdragen förkylning i min kropp har härjat),då var det som att magbassiluskerna hörde mig och hoppade genast över till min kropp...grrr...har nu legat med världens magknip och tycker att förlossningsvärkar är sköna...

Får se vad kvällen har att erbjuda,fredagsmys med tacos,ostkrokar och kanske ett glas vin eller liggläge och hinken...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards