Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av maria - 19 februari 2011 21:57

Låt mig presentera Bosse familjens åttonde medlem,han har funnits hos oss länge men har liksom aldrig blivit presenterad-han tar inte så mkt plats våran Bosse...


  Bosse är döpt efter våran grannhund Bosse som också är en vit/svart hund...

men varför ligger han där på torken tro (har han fått i sig nåt olämpligt)...jo,stackarn råkade ut för en smärre olycka i morse och var i vägen för magsjuk husse...aj,aj...gå aldrig framför nån som kräks...jag tror att Bosse har lärt sig det nu...att snurra runt,runt i tvättmaskinen var nog ingen hitt, för att sen hänga på torken över natten...

Nu väntas en lååång, skööön natt med skönhetssömn eller inte,det är lika spännande varje kväll att gå och lägga sig man vet aldrig vad som kan dyka upp under nattens gång...I morgon är det iaf söndag och sovmorgon för mig åtminstone. Alfred och pappaanders ska vara 08.00 ombytt och klar på Nolias is...just nu i detta ögonblick ogillar jag ishockey...


  Nea bekantar sig med ännu en hund-oh,shit hur många hundar ska vi ha är det tänkt...

Ovido - Quiz & Flashcards