Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av maria - 24 oktober 2011 18:58

Har haft två friska barn hemma idag...men man vet ju aldrig vad som försigår,när ingen pratar och berättar hur det står till egentligen...var tvungen att bada upp lillan igen eftersom hon har en förkärlek till att sätta frukost mackan i håret och det blir inte bra...men hur mycket man än tvättar och kammar får hon som typ svinto där bak i kalufsen-det blir ju inte heller bra...tur dom fotar framifrån och inte bakifrån...nä,nu ropar vällingmagarna på mig...

Av maria - 24 oktober 2011 06:57

Godmorgon alla måndagsdiggare,passar på att slänga in ett inlägg innan morgon hysterin startar. Till alla oroliga-natten har varit lugn-inga mera kräkningar,båda två har tom ätit välling...så jag undrar om flundran...Nea var ju inte riktigt nöjd med klippningen så hon satt ju och gapade och skrek,så det är klart en del hår hamnade ju i hennes mun-lite långsökt kanske men så här i efterhand kanske det var ett gäng hårstrån som störde hennes hals...och Arvid,ja han sympati kräktes:-D...Får se vad dagen erbjuder och avvaktar inför morgondagen.

Nu hade jag iaf tänkt jobba (förutom idag då) den här arbetsveckan för att sen ta höstlov...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards