Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av maria - 2 oktober 2011 20:04

Hoppsan tog visst en dags semester från bloggandet ser jag...trots lite att hålla reda på i helgen tycker jag. Kanske hjärnan min klev ur funktion.  En inställd hockeyträning i går gjorde lördagen så mycket längre...jag och ena dottern gjorde lite affärer...el. hon gjorde och jag såg till att det inte gick överstyr...vi lyckades riktigt bra. Idag har samma flicka varit bollflicka åt dom stora tjejerna på den stora fotbollsmatchen. Men nu är vilodagarna över,i morgon kör det igång...innebandyträning gånger två,hockeyträning gånger två,ett föräldramöte en pianolektion samt scouter...nån fotbollsträning tror jag också minsann vi ska kunna klämma in ska ni se... badhus väskan är packad,gympa väskan likaså...läxor har så smått börja göras och Alfred tycker helgen är alldelens för kort-kan inte annat än hålla med pojken och vi var överrens om att veckan borde byta plats med helgen. Bäst att ladda upp mammamaria med lite polly el.nåt annat smarrigt så inte hjärnan min lägger av mitt i veckan,det vore ju en ren katastrof...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards