Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av maria - 23 oktober 2011 19:43

Men allvarligt,hjälp mig,rädda mig,säg mig vad gör jag för fel...Jag säger upp mig...och då menar jag inte som mitt uppdrag som mammamaria för det har jag insett går ju inte utan på mitt jobb innan jag blir uppsagd...Foto på förskolan på tisdag...och vi har lyckats genomföra en hårklippning på bägge småttingarna,duschat och tvättat upp dom,precis satt oss i soffan för att inleda procedur nattning...ni vet med vällingmys, pjyamas och hela kittet. Vad händer...??? Jo,försten kräks i pappaanders knä...fem sekunder senare kräks nästa i mitt knä...  ...nämen,det här känns ju som bara för mycket...så nu sitter vi här med två nyfriserade, nytvättade,nykräkta barn redo för fotografering...Jag tror jag skrattar på mig...eller inte...

Av maria - 23 oktober 2011 09:30

Har vaknat upp till en söndag utan måsten,utan tider att passa-känns helt overkligt men sant...försökte ta lite sovmorgon,men med tre barn av fem,nej odjur i sängen gick det sisådär=inte alls. Så nu är cirkusen i full gång...Tackar Elenore för trevlig middag igår! Längtar till nästa födelsedag...ja,vad är väl en dag utan måsten...men nu ska det bytas till vinterdäck & kanske en matvaruhandling på det...ha en skön söndag!!!




   

  Nästa generations innebandy proffs...mössan äger...det är den som gör tjejen:-D


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards