Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av maria - 10 oktober 2011 08:12

Starta aldrig upp ett all inclusive hotell...tänk er noga för isf...jag har lyckats mot min vilja att hamna i denna hemska verksamhet med mig själv i huvudrollen!!! Aja baja...nä,nu får det vara nog!!! Mammamaria är inte riktigt nöjd med sina underåriga gäster som checkat in på helpension på obestämd tid...särskilt inte nu som gravid,dunder förkyld,lätt irriterad tjatkärring rent ut sagt-är så less på att höra min egna tjat röst...nä, nu ska jag sticka på jobbet och få smula ner nån annans golv,skita ner nån annans porslin,slippa plocka i och ur diskmaskinen,slippa laga mat...bara hämta och styra bort eländet...känns helt enkelt underbart:)))

Trevlig arbetsvecka mina vänner-det ska jag ha ...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards