Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av maria - 4 oktober 2011 18:11

Målet i familjen är att maten står på bordet kl 17.00 med risk annars för vrååål från olika håll och kanter...och jag håller oftast tiderna...idag jobbade jag över 1timme,vilket betyder att jag kom hem 1timme senare...men kl 17.00 åt vi lasagne och nybakade bullar till efterrätt (är det kanelbullens dag så är det)...fråga mig inte hur det gick till men jag vet iaf att jag var delaktig på nåt vis...nu är kidsen och pappan ute på luftning,golven är dammsugna,tvätten är hängd...och jag vill inte på nåt sätt skryta men jag känner mig riktigt nöjd med min arbetsinsats idag,nu ska jag klappa mig på axeln och önska mig en fortsatt trevlig kväll-ska bara, plocka undan klart i köket,frysa in bullarna...fixa lite innan jag ska lägga di små...sen,sen ska jag dejta soffan och tv'n med ett stort leende på läpparna...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards