Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av maria - 16 oktober 2011 08:27

Oj,oj vilken kändisfest man var på igår Tack till  Anna Och Susanne...röda mattan,pressfotografer,ja allting samt en mängda kändisar så långt ögat kunde nå...nu har jag många på min kändislista att stoltsera med. Min dejt var självaste Mr M Jackson,tyvärr glömdes kameran och the king of pop är ett minne blott...själv gick jag som hans surrogat mamma Debbie,chaufför och lite allt i allo...men eftersom min envisa förkylning/värsta hostan inte lämnar min kropp blev det en tidig kväll,sen låg jag och hostade typ i två timmar, min hals mår inte bra det lilla som finns kvar...och nu har turen kommit till nästa småbarn...lilla lillebror har fått febran-det är väl bara att vänja sig-en in-en ut i sjukdomsträsket ungefär...just nu i detta ögonblick skulle det sitta fint med en barnflicka...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards