Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av maria - 21 oktober 2011 21:43

Vissa går på krogen-vissa står i bilkö, på en helt vanlig fredag...


  Själv har jag fredagsmysat med mina fina till idol-nu ska jag hämta igen pappaanders på stan...sen ska jag ganska säkert koja...imorgon är det min tur-jag ska på födelsedagsmiddag hos fina Elenore som fyller år idag,denna helt vanliga fredag.

Av maria - 21 oktober 2011 10:34

Smärta kan komma plötsligt-Jag lovar (har ont i hela huvudet)...har just i detta ögonblick fått erfara det,har nämligen betalat räkningarna och alla och då menar jag A L L A feta räkningar lyckades komma till oss den här månaden. Månaden som jag har vabbat utav bara den och på en halvtids lön blev det hux flux inget kvar...bara att bita ihop och betala så inte lyxfällan knackar på dörren;). Skulle dessutom vilja flytta fram julen en månad eller två,undrar om det är möjligt...när ni andra sitter där fulla av julmat och socker och fattiga  så firar familjen sin jul med nysparade pengar och väl genomtänkt mat...eller...inte...men oj vad jag skenar iväg nu...skärpning mammamaria,laga lunch till barnen eller nåt. Trevlig Helg på er alla!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards