Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av maria - 22 oktober 2011 14:08

En hektisk lördag börjar så smått infinna lugnet...en har åkt bort till sovaöverkompis,en är på hockey,en ligger i soffan,en har jag spänt fast i matstolen med lite smått & gott på brickan,en är hos kompis...så, nu har jag räknat upp alla.

Jag råkade gå förbi spegeln och se mig själv och tänkte-jisses hur ser jag ut-vilken vecka är jag i egentligen...bara att sätta sig vid datorn,knappa in beräknad födelse och vips-Du är i vecka 30!!! Va,redan...vänta,stopp...Nea kom i vecka 36...så rent tekniskt kan jag föda om ca 6v. Måste genast gå och kolla om det finns plats för det i familjens kalender-skulle inte tro det...men jag ska försöka välja ett bra datum och skriva in det redan nu . Sen ska jag tvätta upp mig och åka på födelsedags middag,bara jag,utan barn och man-kan inte annat än småle åt blotta tanken...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards