Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av maria - 9 oktober 2011 14:51

Regnet det öser ner och vi sitter inne och kuttrar...någon sover,någon stökar ja,alla gör sin sak...pappaanders har beställt sin kostym till årets cykelfest som i år firar 10års jubileum med kändisar på gästlistan...själv tror jag minsann att jag klär ut mig till mig själv-börjar ju vara en lokalkändis här på byn med alla mina barn...ha,ha...men vi får se,kanske min stora kropp passar i nån kostym också...sumokostymen kanske...finns det nån känd sumobrottare måntro??

Scout Elsa är hemma igen efter ett dygn som äkta scout-dom hade iaf tur med vädret...finaste höstdagen igår-regnigaste höstdagen idag! Allt är som vanligt igen och en  ny vecka ska förberedas hemma hos familjen.


Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards