Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av maria - 14 oktober 2011 18:33

Har nyss avnjutit fredagsmiddagen och har fördelat ut sysslorna därefter...Olivia diskar undan och Elsa fick turen att byta på småbarnen...själv sätter jag mig här...känner mig riktigt nöjd med arbetsfördelningen...ser även ljuset i förkylningen, fortfarande inte riktigt hundra,men frågan är om det överhuvudtaget kommer att bli det;))) lite knasig måste man ju få vara:-D

Imorgon ska jag förresten gå på kändisfest med självaste Mr...eller nej,det får ni veta imorgon men jag kan ju avslöja att min dejt kommer att uppstå endast för imorgon...

Tog en liten på bargärning i afton-hon hann få tag på den vattenfasta tjocka tuschpennan tillika märkpenna-hade inte förstånd nog att ta ett papper utan gjorde sig en ansiktsmålning


 

  riktigt nöjd med sitt verk...hoppas det hinner blekna innan det blir dax för fotografering på förskolan...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards