Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av maria - 22 juli 2015 22:45

Hej hej sommar. Ligger i sängen redan och är asa trött. Idag efter frukost åkte jag på stormarknaden och handlade sen hem och börja baka. Ville fylla frysen med fika. Ogillar att bjuda på köpeskakor då fikafrämmen kommer. Blev bullar, en kladdkaka och en mindre långpannekaka. Kanske fortsätter bageriet i morgon. Igår var vi på 17års kalas och fotbollsmatch. Kvällen slutade med besök av Rickard och Amanda. Alltid trevligt. I morgon börjar Umeå fotbollsfestival och Elsa har en tidig match vilket betyder att jag stannar hemma. Alfred tog beslutet att sluta i fotbollen då han tyvärr har tappat intresset för det och har pga ont i hälsena och magen fått låg träningsnärvaro. Han hade tänkt fullfölja säsongen ut men valde att kliva av redan nu. Nu kommer han fokusera helt på hockeyn. Känns skönt med ett beslut. Glad att han tog ett som kändes bäst för honom och inte alla andra.

Neas underbara prinsessa som pryder våran uppfart. Utan armar, ingen hals men med 6 tår...perfa prinsessa, som man ska se ut...men ack så vacker ändå. Jag tror att hon saknar näsa också...praktiskt, slipper snora då på vintern.

Alfred ville ner på stan ikväll å se Albin-ni vet soldaten men det är svårt rent praktiskt att samordna i familjen så han fick bli besviken. Ibland så misslyckas man. Men vi gör så gott vi kan.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards