Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av maria - 8 juli 2015 19:01

Nämen hej på er. Jag har tagit några dagars ledigt från insta och FB-skönt. Men nu kan jag inte hålla mig längre och måste uppdatera mig. Helt galet egentligen. Igår regnade det iaf och jag städade typ hela dagen, gärna på ställen där det inte syns men välbehövligt...Men idag regnade det INTE-hallelulja så härligt. Ungarna har varit instängda i dagar och så vi sa-UTFLYKT!!! 

Året var sommaren 1997, våran första sommar ihop som nykära, oförstörda barnlösa par. Då tog min blivande make mig på en utflykt som jag inte visste då men som kom att bli våran stående sommarutflykt varje sommar. Ni som är bekant med Umeå vet nu vad jag pratar om då jag säger Baggböle-Klabböle...Man går en fantastiskt fin promenad längst älven från Baggböle till Umeå Kraftstation-Klabböle...Ungarna älskar det. Vi älskar det. Det är vatten, det är växter, det är skog det är natur och bäst av allt det är GRATIS!!! 


 


 


Ja, jag ser gravid ut-men NEJ det är bara mat!


 


Pappaanders är guide och visar barnen blommor och bin...


 


Mina fina tre  


   


Hängbron är jätte läskig...


 


OBS!!! Inga hästar på hängbron...tur vi lämnade våran hemma...


 


Och mitt i alltihopa kom BOONKEN!!! och dansade loss-en bra dag mend andra ord.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards