Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av maria - 13 juli 2015 18:33

Usch, jag är jätte trött, jätte tråkig, orkar typ ingenting. Vi tänkte ta ungarna på en utflykt idag men näe...vill inte...solen skiner och det har varit en perfekt dag för utflykt...vi stannar hemma på baksidan och fiser på. Pappaanders jobbar med släpet som inte är riktigt riktig. 

Jag måste handla och tar med mig en fin kavaljer på coopan, han är för underbar att ha med...skötsam och snäll som dom ska vara dom små liven, gör inget väsen av sig utan hjälper bara till liksom...


 


Ungarna åt lunch ute och jag var tvungen att veva upp parasollet, då är det sommar...


 


Dagens "vuxen" middag-caesarallad och bubbel...

Nu stoppa ungarna i säng så man får ta fram chokladkakan...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards