Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 december 2010

Av maria - 30 december 2010 13:42

Uppdrag slutfört...gick som förväntat bra med 8 barn i mitt hus under natten. Alla snusade och sov...de stora hade lite förhållningsregler att följa...annars blir det inget lekland...kunde hoppa ut ur min mun lite nu och då...visst måste man få muta ibland (eller alltid)...

Nu fick iaf pappaanders den stora äran att ta 5 av kidsen till det där leklandet...När får vi komma hem? frågar pappan innan han går...  ...sweet,nja ni kan väl stanna till kl fyra åtminstone slinker det ur min mun.

Nu är det jag,småbarnen(dom sover) och den tonårsstinna dottern hemma...jag hade visst lovat henne i ett svagt ögonblick igår att hon skulle få baka-maränger-varför...bara att hålla sitt löfte,nu stökar och bökar hon i köket...ni som känner mig vet att köket är en helig plats för mig och det är inte många som får komma in där bland mina grytor och karotter,men för all del mamman, ta ett djupt andetag och släpp in ungarna för bövelen...hjäääälp...  

Ovido - Quiz & Flashcards