Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 december 2010

Av maria - 9 december 2010 13:44

eller...(ops hon bytte färg helt plötsligt). Nåväl,vi gjorde det igen,när småttingarna skulle till att sussa stoppade mamman återigen dom i vagnen och började att traska...denna gången traskade hon till konsum på ersboda för att handla lite matvaror till familjen. Och om jag ska ge mig på en gissning varför denna plötsliga frivilliga motion, kan jag tro att hon, mamman försöker ge plats åt all julmaten som snart kommer att förtäras. Det var en vacker promenad men ack så långtråkig att gå där i 1tim utan att ha nån att prata med


 

 

När vi efter bussresan ja,vi tog faktiskt bussen hem, framför att riskera att ena delen av vagnen skulle skrika hela vägen hem...fikades det av en del av varorna som hade handlats


 


och ja, vi stödjer norrland såklart...


 

Nu ska mamman tända en brasa och ägna sig åt sitt andra intresse-nämligen lite


 

skvaller.............  just nu skulle jag kunna vara hemmafru för alltid...

Ovido - Quiz & Flashcards