Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 december 2010

Av maria - 1 december 2010 08:36

Idag är det den 1dec 2010,snart jul och snart ett nytt år-hur gick detta till...


Mina funderingar denna dag är så djupa som hur tänker barn?


Trots att jag har en hel hand av dom själv så undrar man ju...när man är så trött att det ända man längtar till är sin varma sköna säng,få slå igen ögonen och somna-nä,då skriker man   tills man storknar...helt obegripligt för mig...men gå och lägg dig vetja...


Sen har vi dom som är så toanödiga att dom knappt kan sitta,springa,gå eller prata... så får man till svar när man frågar är du kissnödig? Nä,jag bara dansar...  ok...men dansa på då...


Medans jag funderar hur barn egentligen tänker så ska jag änligen få min efterlängtade frukost


 

mums...kaffe och äggmackor.


Ovido - Quiz & Flashcards