Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 december 2010

Av maria - 22 december 2010 10:37

  Japp så här såg vi ut i åk 7 på Tegs Centralskola!!!(kolla in våra luggar)...

Så snygga sååå...och igår kväll träffades vi, klassen som rockade åk 1 till åk 9 tillsammans (vi var dock bara 9st tappra som kom) men ack så roligt vi hade,jag skrattade så jag har ont i käkarna idag. Mkt kom upp på ytan och det disskuterades om:-Hur gick det egentligen för Robert när han gränslade björken på klassresan till Kittelfjäll(han har dock 2 fin fina barn idag) och vem hånglade egentligen med vem...Ja vi stötte och blötte men kom fram till att vi måste ha en återträff snarast igen...då ska jag inte glömma mina fotoalbum från förr...det lär bli ännu mera goda skratt misstänker jag.


Annars lackar det mot jul och kidsen har fått jullov,Arvid har blivit sjuk så det är som det ska vara...

Ovido - Quiz & Flashcards