Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 december 2010

Av maria - 10 december 2010 10:24

Åter till min vanliga färg...gillar turkost men inte på bloggtexten min.


Min stora trötthet idag, trots denna härliga fredag kan till stor risk bero på gårdagens trevliga julfest (eller vad det nu var) med jobbet,att vinet ska smaka så gott i min mun  Tack alla som var med och bidrog till mammans vardaglyx som hon så fint har valt att kalla det.


Nu är det nog hög tid att hoppa ur pyjamasen och ner i träningskläderna och stoppa ner kidsen i den stora vagnen och ta ett varv runt byn...


I kväll blir jag ensam med alla mina fina,då det är pappans tur att gå på julfest med sitt jobb. Han har ju en del att besluta också angående jobb-Lycka till älskling  det blir bra vad du än bestämmer dig för...

Ovido - Quiz & Flashcards