Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 december 2010

Av maria - 2 december 2010 21:03

Måste bara


 


pojken gör sitt toabesök...alltid i detta hörn (mellan köket och vardagsrummet)


 


Nea på ÖF...


Nu är jag sjukt trött-GOD NATT:-D

Av maria - 2 december 2010 10:25

Vaknade upp efter en dålig natts sömn men vad gör väl det när delar av ungaskaran sitter förväntansfulla i soffan helt yrvakna och väntar på julkalendern... och eventuellt dessa kanske lockar di små liven att skutta små glada skutt ur sina sköna sängar


  Ja,det är mormor inte jag som fyller dessa små fickor...det bästa är nog den lilla guldpengen som gömmer sig längst ner i varje liten lucka...


Idag får jag hem gubben på lunch då han redan tagit jullov och glömmer matlådan lite titt som tätt...tur att jag är hemmafrun som står redo med lunchen...kanske vi får tid till att planera lite julklapps inköp   då di stora öronen är på skolan...

Ovido - Quiz & Flashcards