Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 december 2010

Av maria - 5 december 2010 21:18

 Detta är mina bästa vänner just nu


 


det sprutas super 10 och pumpas handsprit för fullt hos Nilssons...vill inte ha mera kräkasjuka...pojken är frisk nu men får stanna hemma i morgon för att minska smittospridning på skola/fritids. Än så länge är det lugnt i dom andras magar...eller det var då det när dom gick och la sig...:-D


Jag lämnade då iaf sjukstugan i morse och fortsatte min resa genom julklappsland...det tar ju aldrig slut det här...mitt stackars visakort blir ju uppnött...som tur var tog jag med mig pappans kort idag också...han skickade med hela sin plånbok...kunde inte bli bättre...  ibland är det riktigt roligt att handla julklappar  

Ovido - Quiz & Flashcards