Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 december 2010

Av maria - 7 december 2010 13:06

Japp det känner jag mig nu...överflödig,när vi kom hem idag från vårat stående besök på ÖF här i byn så sa jag till Arvid:- Gå och lägg dig på madrassen så kommer jag...pojken är lika lydig som far sin och gick och la sig...när jag några min senare tittade lite försiktigt in SOV han redan...jag behövs inte längre kan kanske ta lååång semester...över jul och så där-NICE-I LIKE lydiga barn.


Har avbokat 6månaders fotograferingen för Nea för andra gången på mindre än en vecka,hon har fått ögoninflammation i båda ögonen och det känns ju inte som att det skulle bli nå fina kort då...lägger däremot ut bilder på denna fina skara ungdomar när dom var i 6mån åldern...vissa likheter finns ju...ja,jag gillar bilder.


  OLIVIA 6mån


  ELSA 6mån


  ALFRED 6mån


  ARVID 6mån


och lilla Nea ser ut ungefär som dom här...



Ovido - Quiz & Flashcards