Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 november 2010

Av maria - 27 november 2010 09:07

Nu härliga lördag igår stressiga men ack så trevliga fredag. Gårdagen började med att vi hälsade på tanterna förlåt tjejerna på mitt jobb,Arvid stormtrivdes och är redan inskolad och klar...sen hem och lägga i säng di små så de skulle vara nöjda och glada på storebror Alfreds adventsfika. Där satt familjer om 3-4st medans jag dundrade in med 5 vilda ungar och jag själv lite lätt förvirrad och stressad...gjorde klart för kidsen att det skulle bli ett snabbt besök för jag måste hem och ta på festblåsan, fixa mat,packa sovaborta väskor,lägga mini småtting för en snabb liten nap innan kl 18.00 för då skulle jag och pappan infinna oss på inte mindre än en disputationsfest...jag fixade det...lite lätt anfådd.


Fantastiskt trevlig fest,god mat,trevliga människor,trots att party Nea blivit större och var nyfiken som så, så vi lämnde stället tidigt...

Nu har jag sovit alldelens för lite så nu är det storvarning att häxansurtant kommer på besök idag...bäst jag åker och köper en stor godispåse så kanske häxan stannar i skogen...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards