Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 november 2010

Av maria - 22 november 2010 20:00

 Fröken slösa   herr spara...det är vi det  


Så fort han kom hem dök han på datorn,och fingerfärdig som han är så var det fixat i ett nafs...och jag som såg fram emot tomten  ...nu får jag ta tillbaka det som stod på min önkelista från början ett bakplåtsställ...men det är inte fy skam det heller...

Av maria - 22 november 2010 14:54

Nu har datorn min pajat igen. Tur att jag har snälla svärpäron i byn som lånar ut sin till mig...måste nog ta och prata med tomten min där hemma om att jag önskar mig en ny fin gärna bärbar dator i julklapp...


Har bakat


  lussekatter i helgen...blev inte som jag ville men ena plåten är då redan slut så lite goda måste dom ju ha blivit iaf...nu hem och fundera ut hur jag ska övertala gubben att mamma behöver en ny dator av tomten...kan bli mitt svåraste uppdrag hittills...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards