Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 november 2010

Av maria - 3 november 2010 15:18

Äntligen har jag lite egen tid innan gubben kommer hem och spisen kallar på mig, och då passar jag på att ge er-Receptet på en lyckad dag:


  börja med en god natts sömn...


  för att sedan vakna med ett leende på läpparna och få sin efterlängtade flaska...(obs,gärna en god välling som passar just din lilla mage).


En stadstur väntar efter 5 dagar inomhus.


  och medans man väntar på att mamma ska bli ready så kan man fördriva tiden med att skita ner fönstret och se lite rolig ut på en och samma gång...(för större bild "klicka" bara på bilden).


  så,då var bilen packad och klar...1,2,3,4,5 och 6 barn i bilen (6:an sitter såklart i framsätet).


  väl framme på staden lämnar vi av 2 st på just filmstaden-det vankas bio...


mamman tycker hon är jätte smart som passar på att göra några ärenden då,det hon inte riktigt tänkte på var:


  tvillingvagnen!!! Rekomenderas inte att gå på stan med största tvillingvagnen. Men trots detta lyckades hon köpa en fin fin tröja till sig själv...notera på bilden att ena delen är mutad med klubba medans andra delen just för tillfället är hysteriskt glad...=övertrött-skrek hela vägen hem i bilen kan jag bara meddela...


  i väntan på biobesökarna visar stadsbesökarna stolt upp sina fynd...

Ja, det var den dagen och dag 3 på höstlovet. Mamman känner sig nöjd med sin lilla utlykt trots att hon ganska säkert kommer att göra om denna tur på egenhand nästa gång...  

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards