Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 23 november 2010

Av maria - 23 november 2010 18:24

Tisdag står det i almenackan idag...vaknade upp efter en 5timmars natt sömn dock ej sammanhängade så ni som känner mig vet att idag har mammamaria varit trött  fick iväg skolbarnen,drog på öppna förskolan med småttingarna,ut i kyla-in i värmen-ut i kylan igen,laga lunch (eller värma i micron),lägga småttingar,egentid,inser att jag måste fixa barnvakt-ska på f-samtal,ringer bästa svärpäronen som kommer som ett skott och passar barn,iväg på samtalet (pojken sköter sig bara fint) hem,steka pannkakor till en halv familj (2 kids på bortaplan)


  såg ut ungefär så här...


lämnar stället åker och handlar...lite egentid igen...äter när jag kommer hem...

fått i säng en småtting och nu ska bara resten av högen komma till ro sen får vi se om jag åker till Wisteria Lane eller om det blir till John Blund...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards