Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 november 2010

Av maria - 24 november 2010 17:54

Jag har tjuvshoppat,på nätet...fin fina mössor till småttingarna...


 

Jag gillar turkost och rosa...



 

 Idag har vi varit i obbola och träffat 2 av mina ex...för att inte göra så stor sak av det så var det 2 ex kollegor...jätte trevligt, sist vi sågs var på en av deras bröllop den 19 juni,så det är långt mellan gångerna...nu ska nästa gifta sig i sommar så det blir ett halv år till nästa gång då...men då har vi ju något att prata om,det hinner ju hända en del på 6mån...nu hade jag tänkt mig en familjekväll (det är ju onsdag) men alla skriker till höger och vänster så jag tror jag stänger in mig i sovrummet tills alla har kojat...familjelivet är för härligt ibland:-D

Av maria - 24 november 2010 07:19

OGILLAR vakennätter...när man har skrikit färdigt då lådsas man som ingenting och ska ligga och prata-Jag vill inte prata-Jag vill SOVA! Kan du förstå det, VA...  

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards