Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 november 2010

Av maria - 25 november 2010 21:16

Har ställt fram


 


dessa små trevliga stjärnor...kunde inte vänta längre...

Sa till Anders att:-Du kan väl ta in jullådorna så kan jag ta fram stjärnorna i morgon, och lydig som han är fick jag in dessa lådor...sen lät det ungefär så här:- Nu när dom lix är inne kan jag börja lite ikväll...och du som ändå är så duktig med skruvmejseln kan väl hänga upp i fönstrerna...och lydig som han är...


Den stora frågan är nu om jag ska sprätta min big pack pollypåse eller inte...polly...polly inte...polly...polly inte...clementin...

Av maria - 25 november 2010 12:13

Äntligen rast och lite egen tid...kidsen sussar och jag dricker en stor kopp sömntuta...kanske somnar ifrån allting jag me...vore inte helt fel...men bäst att hålla ögonen öppna  


Gick ut med ungarna i ca 20min sen höll Arvid på att förfrysa...


 


Familjekvällen igår blev väl...nja sådär...vi skulle ha en Wii-turnering hade jag tänkt


 


 

Jag ska nog inte tänka så mkt...söt gris förresten!!!

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards