Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 november 2010

Av maria - 5 november 2010 18:38

Jag packar och packar och packar...familjen ska ju som bekant till Piteå för lite familjetid med bad    och mat och dryck    och show.


  Ja,så här(eller det är en klassisk bild)på hur det kan se ut när mammamaria ska packa. Allt på vardagsrummsbordet (och då kan jag meddela att detta ni får se på bild endast är ungefär hälften av vad som ska med).Sen stoppas allt i väskor och diverse påsar för att sedan hamna i bilen tillsammans med alla familjemedlemmar. Familjen ska vara borta lördag till söndag och det behövs en hel del för att tillfredställa alla,nån måste ha plattången,nån måste ha blöjor,nån vill inte glömma sina badbyxor,nån måste ha med just sin nalle och nån känner att just vinet är viktigast ,ja alla har vi våra önskan och behov,tur att mamman har allt i sitt huvud och kämpar febrilt med att komma ihåg allt  hon känner sig snurrig nu men ser framemot en trevlig helg...






Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards